Om Cellbes.no
Cellbes ble startet så tidlig som i 1954 av ekteparet Bengt og Gunvor Hultgren i Borås i Sverige. De startet faktisk firmaet for penger de mottok i bryllupsgave. I starten annonserte de kun i aviser og magasiner og først i 1964 kunne de utgi egen katalog.
Med årene vokste de seg store og utvidet horisonten til blant annet Norge, Danmark, Færøyene, Grønland, Estland og Latvia. Etter 50 år i bransjen solgte ekteparet bedriften videre til Haléns Postorder AB.
Cellbes tilbyr et stort utvalg av klær og hjemmetekstiler til lave priser. Firmaet har i dag cirka 100 ansatte og en omsetning på svimlende 500 millioner kroner.
I nettbutikken finner du en svært nyttig kjøpsguide om du er usikker på hvordan du kan legge inn en bestilling hos Cellbes.no. Her forklarer de med tekst og bilder hvordan du skal gå frem. Du finner dessuten også vaskeråd og størrelsestabeller om du trenger hjelp med det. Ved hjelp av et målebånd kan du finne frem til riktig størrelse både til deg selv, mannen og barna.
Annen nyttig info
Synes du det er problematisk å handle på nett, har du mange flere alternativer hos Cellbes. Du kan bestille via katalogen, faks, brevordre, e-post og telefon. Er du kunde fra før av skal det holde at du oppgir kundenr og det du ønsker å bestille.
Ønsker du å få tilsendt katalogen deres, kan du bestille denne helt kostnadsfritt fra nettbutikken deres. Har du funnet varer i katalogen som du ønsker å bestille i nettbutikken er ikke det noe problem. Via knappen «Ordreseddel» øverst til høyre i nettbutikken, kan du fylle ut artikkelnr, størrelse og antall.
Inne på produktsiden kan du se flere bilder av produktet, zoome inn for detaljer og lese andres vurdreringer og kommentarer. Her kan du selv vurdere og skrive om et produkt.
- 14 dagers angrerett
- Ca. 2 ukers leveringstid
- Betalingsmåter: postoppkrav, faktura og delbetaling
Har du erfaringer med nettbutikken Cellbes.no som du ønsker å dele med andre? Legg igjen kommentar under.
Etter å ha vært kunde i flere år hos Cellbes, og forøvrig vært fornøyd med deres produkter, opplever jeg MEGET dårlig kundebehandling da det oppstår vanskeligheter med å få bestilt varer og jeg ikke oppnår den rabatten de skilter med. INGEN forståelse fra kundeservice (Melinda) som påstår at feilen ligger hos MEG, kunden. Skal aldri handle her mer, oppfordrer andre til å STYRE unna
I REKLAMEN JEG FIKK MED GIROBLANKETTEN REKLAMERER DERE FOR FLEECEPLEDD
2 PLEDDER FOR 198,-
DET HETER et pledd – pleddet – flere pledd – alle pleddene
Har handlet hos cellbes mange ganger. Av og til går det helt fint for seg, andre ganger er det verre.. En gang bestilte jeg sommervarer i april mnd og mottok disse i slutten av august! ALT for lang leveringstid. Nå har jeg sendt tilbake varer for et høyrere beløp og nå etter 5 uker sitter jeg fortsatt og venter på å få tilbakebetalt penger. Dette er litt for tregt… Sendte mail til kundeservice og spurte om de hadde mottatt returen min og fikk til svar “leverer man varen et annet sted enn i butikken man hentet varene i, kan det ta lengre tid for oss å motta en retur”. Dette er jo bare tåpelig. Det går ikke an engang å levere en retur hos en annen matbutikk (post i butikk) enn der du hentet de. Ikke har jeg gjort det heller. Fikk ingen gode svar på hvorfor ting er som de er. Tåpelig.
For det meste er jeg veldig fornøyd som kunde hos Cellbes,det har gått fint med levering og penger på konto etter retur. Men jeg savner litt å få del i % på ting, og å få sendt med bestillinger forskjellige tilbud ,som gratis sarong.Har handlet hos Cellbes i mange år,så jeg regner meg som god kunde.